Jeg lurer på om det er mulig å få hjelp til problemer som har oppstått etter at jeg ble feilmedisinert med penicillin. Jeg tåler ikke penicillin, men var dessverre så syk da jeg fikk medisinen at jeg ikke sa fra om dette. Dette var i august 2014. Jeg har siden slitt med at hud på hender "løsner", sår i nesen og ikke minst en tunge som er rød og sår hele tida. Blir også veldig sår på lepper og innsiden av leppene. Det er ikke noe hjelp å få av leger og spesialister og dette er grunnen til at jeg hører med dere om dette er noe dere kan hjelpe meg med? Evt. akupunktur? Takknemlig for svar.

~Mette, 64 år fra Bærum

Hei Mette.

Det er tydelig at immunforsvaret ditt sliter litt.

Her er ihvertfall mulighet for å finne dine ubalanser og deretter balansere dette bedre og styrke deg der dette trengs. Dette kan akupunktører gjøre og de finner hvor det er mulig å starte for et godt resultat.
Vi hjelper deg med glede til en bedre hverdag.

Med hilsen
amedisin - Alternativ Medisin Røa

bestill time

Du kan bestille time på 22 73 27 70 eller benytt skjemaet under.

Bestill_time_quick

  • *obligatorisk felt
0