Hei,

Jeg kjøper ProgestaCare via dere.

Jeg føler at jeg har lagt på meg en del siden jeg begynte å bruke kremen, og ville raskt høre om det er håp om at det skyldes oppstart av kremen og vil stabilisere seg etterhvert?
Eksemet mitt har også blusset opp etter oppstart.
Per nå har jeg brukt kremen i 12 uker uten generell bedring.

Hører fra dere og på forhånd takk :)

~Frida

Hei Frida.

Dette høres urimelig ut. Østrogendominans gir væskeansamling og kan øke vekten. Ved tilførsel av progestacare skal dette heller gå den andre veien, slik at du holder kontroll på vekten. Hvor mye bruker du av kremen?

Vil be deg gå inn og sende en mail til oss, slik at dette forblir en pm og ikke noe som ligger ute på nettet for alle😉

Med hilsen

Amedisin - Alternativ Medisin Røa

bestill time

Du kan bestille time på 22 73 27 70 eller benytt skjemaet under.

Bestill_time_quick

  • *obligatorisk felt
0

Start typing and press Enter to search